Istanbul yolculuk mu planlıyorsun?

Foursquare gidilecek en iyi mekanları bulmana yardımcı olabilir.

Kadıköy Tarihi Salı Pazarı

Pazar, Bit Pazarı ve Semt Pazarı
Merdivenköy, Kadıköy
Kaydet
Paylaş
8.0/10
2.063
puanlama
  • Oslem A.
    "Istedigim herseyi bu pazarda buluyorum super hemde kalitede harika"(43 İpucu)
    Elif H.
    "Buranın ayakkabıcıları bence on numara,ne ararsan var."(11 İpucu)
    NiLL E.
    "Gez gez bitmiyor,ne ararsan var ;))"(4 İpucu)
    Sevgi G.
    "☺😊 anneciğimle meşhur salı pazarına gidelim dedik😘"(2 İpucu)
149 Tavsiye ve inceleme
Filtre:
  • pazar
  • ne
  • gez gez
  • kostüm
  • ayakkabı
Buraya bir tavsiye bırakmak için Giriş yap.

Sırala:
  • En popüler
  • En son
  • Ayseciks
    AyseciksAğustos 16, 2014
    İncik boncuktur, perde kumaştır konfeksiyon aksesuarlarıdır ne ararsan bar. Fiyatları her zaman çok iyi. Şanslıysanız Belki salı gününden kalma bir kaç giyim ayakkabı tezgahı da kurulu oluyor.
  • Mr.White✌
    Mr.White✌Nisan 23, 2013
    Burada 50+ kez bulunmuş
    Sali gunu kiyafet,meyve ve sebzenin satildigi cuma gunu kumas ve ikinci el satisinin oldugu tarihi sali pazari eski yerini aratmyor degil gidilesi ve gorulesi bir yer :)
  • Fadik
    FadikMayıs 8, 2015
    Alışveriş sevmeyip de birilerine eşlik edenler ya da bünyesi tek seferde uzun gezmeyi kaldırmayanlar için pazarın çevresinde bi iki mekan olsa süper olur. Gez gez bitmiyor,soluklanmak gerek arada ;)
  • Ayseciks
    AyseciksEkim 28, 2014
    Taşındıktan sonra büyüsü bozulmuş, eskisi gibi guzel seyler bulunmuyor olsa da gezmesi bile keyifli. Çoraptir çamasirdir eşofmandir cok guzel ucuz ve çesitli. 3 zara gezsem aynı keyfi vermez yani
  • Ahmet D.
    Ahmet DalAralık 20, 2013
    Eren kundura Canta tamircisi Bulent Usta kadikoy altiyol sevil is hani no 74 Kat 1 Daire 40 ekonomik fiyatlar ile canta tamiri,ozel tasarim calismalar yapmakta 0538 050 29 50
  • Ezgi D.
    Ezgi DemircanEylül 24, 2015
    Antikadan kozmetige, abiyeden gunluk kiyafete herseyi cok uyguna bulabilirsiniz :)) ceket sadece 20 tl
  • Ayseciks
    AyseciksAğustos 16, 2014
    Çok seviyorum çok. Giyinmeyi seven herkes gibi. Güzelce gezip dolaşırsanız harika parçalar bulursunuz. Garanti. Düğmeden elbiseye, ayakkabıdan çantaya herşey uygun fiyatlarla
  • Hilal Y.
    Hilal Yıldız EserEylül 8, 2017
    Her şey var ve çok ucuz kaliteli ulaşım kolay bayıldım
  • Yeliz A.
    Yeliz ArslanAralık 11, 2014
    Baylar bayanlar hertürlü ev icin tekstil ve Süs eşyaları başka yerde bulamiyacaginiz bircok şey çok ucuza burada
  • Hamdi Vurak
    Hamdi VurakAğustos 13, 2015
    Dünya sıcaklık ortalaması üstünde bir yer. Bu üst düzey sıcaklık ortalaması ile Türkiyede ekvatora en yakın merkez olduğuna inanıyorum.
  • **
    **Ekim 2, 2015
    Pazar güzel güzel olmasına da gez gez bitmiyor. Tüm gününüzü ayırmanız gerekebilir. Giyimden gıdaya her şey mevcut.
  • Beyhan T.
    Beyhan TaycettiEkim 27, 2017
    Uyardım yanımdakileri Yankesicilik has Safa'da lütfen dikkat edelim canımız yanmasın 😔orda olmadı Şişhane'de Taxi ye binerken pis yankesiciler çantamı çaldılar Elleri büzüşsün 🙏🏻İnşallah🙏🏻
  • Ahmet G.
    Ahmet GüvenŞubat 19, 2013
    Burada 10+ kez bulunmuş
    Hava güzel olunca tadına doyum olmuyo 8 . Ada daki kıyafetçi ınanılmaz markalar ıthal ürünler waggon parıs taytlar :)
  • Sevgi U.
    Sevgi UysalEylül 9, 2015
    Aradığım herşey burada var ve çok ucuz
  • Elif B.
    Elif BozoğluEkim 17, 2014
    Her renk kumaş bulabileceğiniz harika bi paZar, keyifli alışverişler 😃
  • Duygu T.
    Duygu TokatlıKasım 25, 2015
    Herşey burda çok da uygun fiyatlara.
  • Semiha G.
    Semiha Gültekin YılmazAralık 14, 2014
    Burada 5+ kez bulunmuş
    Pazar arabalarini futursuzca kullanan her turlu orta yas arizaya baglamis teyzelerin ve cilgin pazarci turlerinin mevcut oldugu yer😄😁😂
  • Mr.White✌
    Mr.White✌Nisan 5, 2016
    Burada 50+ kez bulunmuş
    Salı pazarının kaderimidir bilinmez dicem ama 3.cü yerindede bu kurbağalı dereyi aratmayan o koku burada da mevcut 😬😬
  • Gülçin K.
    Gülçin KaralHaziran 18, 2013
    Nerdee eski salı pazarı neler neler alırdık şimdi resmen pazar ve pazar malları çok nadir tezgahlar marka satıyor
  • Yasemin C.
    Salı pazarı için fazla söze gerek yok sanırım bilenler bilir👍🏻
    Mar 9 önce olumlu oy verildi
  • İdils ..
    İdils .Ağustos 13, 2013
    Kendinizi evinizdeymis gibi hissedin dedikleri bu olsa gerek :)
  • Ahmet D.
    Ahmet DalAralık 20, 2013
    Pegasus Hava Yollari en garantili ucak bileti satin alabileceginiz satis noktasi www.promosyonlubiletler.com, veya www.atolltourism.com/pegasus.asp 0216 346 76 76 - 0539 711 99 19
  • Çağın G.
    Çağın GerginAğustos 4, 2016
    Burada 5+ kez bulunmuş
    Salı pazarı ayağımıza gelmişti ki biz ordan taşındık. Ama olsun mekanı çok iyi oldu.ulaşımı kolay.
  • Rukiye B.
    Rukiye BayraktutanAğustos 2, 2017
    Her şey var tabi insan kalabalığı ve üstüne çıkan teyzeleri de dahil onlardan uzak durun 😯😉
  • Zehra
    ZehraEkim 1, 2014
    Ucuz ve kaliteli ürünler var çok rahat dolabinizi yenileyebilirsiniz 👍
  • Oslem A.
    Oslem AksuuAğustos 7, 2014
    Istedigim herseyi bu pazarda buluyorum super hemde kalitede harika
  • Ahmet G.
    Ahmet GüvenMayıs 28, 2013
    Burada 10+ kez bulunmuş
    Ana cadde 8. Ada da ital ve Paris ürünleri var harika kostümler
  • dilâbusra✨
    dilâbusra✨Kasım 19, 2013
    İlk defa gittim bi pazar icin hic fena değil...meyve sebze bölümü cok taze 👍 kıyafet bölümü de ararsanız bulabilcegniz iyi mallar var !!! 👍
  • Yeliz A.
    Yeliz ArslanAralık 11, 2014
    Eğlenceli guzel kalabalik ne ararsan var yok yok hemde ucuz ucuz
  • Aslı A.
    Aslı ArslanMart 6, 2016
    Yani eski salı pazarına yapılanlar ve taşındığı likasyon absurd olsa da canum pazarcılar ve içerik aynı:-)
  • Nalan E.
    Nalan ErengücNisan 1, 2014
    Herşeyin kalitesini ucuza bulabileceğiniz keyifli bi mekan..
  • Engin
    EnginŞubat 5, 2013
    gece 2 den sonra driftçilerin mekanı. ama salı günü gitmeyin, ön aksam lahana oluyor:))
  • Gülsüm E.
    Gülsüm ErçevikAğustos 13, 2014
    Bir sürü seçenek bir sürü farklı fiyat ama çok güzel şeylerin bir arada buluştuğu pazar..
  • Elif U.
    Elif U.Temmuz 5, 2013
    Burada 10+ kez bulunmuş
    Yazlik uygun gunluk rahat kiyafet arayanlara tavsiye mekan...
  • Nalan E.
    Nalan ErengücNisan 1, 2014
    Herşeyin kalitelisini ucuza bulup giyinebileceğiniz bi adres ora
  • Ece👑
    Ece👑Ekim 4, 2017
    eskiden eser yok... en iyi ulasim metro.. araba park edecek yer yok..
  • Nur A.
    Nur AtesKasım 10, 2017
    Çok güzel parçalar bulabiliyorsunuz
  • Emel S.
    Emel Soysal ÇelebiMayıs 14, 2015
    Çok büyük düzenli bir pazar. Sabah erken saatte gitmekte fayda var
  • Elif H.
    Elif H.Ekim 9, 2015
    Buranın ayakkabıcıları bence on numara,ne ararsan var.
  • Elif Ö.
    Elif ÖzcanOcak 29, 2015
    Uygun fiyatlı kıyafetler,2.el eşyalar satılan kalabalık bi pazar
  • Neslihan
    NeslihanAğustos 20, 2014
    Burada 5+ kez bulunmuş
    Modayı buradan takip edin bence. Herşeyin en yenisi ilk burada, ucuza.
  • aslklcn
    aslklcnNisan 11, 2012
    Burada 5+ kez bulunmuş
    sali gunu kiyafetler cuma gunu kumaslarin oldugu acayip ucuz markalarin yer aldigi pazar:)))
  • Mücahid C.
    Mücahid CanEkim 29, 2013
    Burada 100+ kez bulunmuş
    Salı günü 174.ada cuma 9.ada dayız
  • Ruku R.
    Ruku RukucumEylül 27, 2014
    Cuma günü tül perde parça günü hepsini alalım:-)
  • Nevin Ö.
    Nevin ÖzMart 13, 2016
    çok güzel,büyük,çeşit çok eyvallah ama fiyatlar pazara göre değil avm fiyatı nerdeyse,ucuz olanlarda tuttuğun elinde kalıyo zaten!!!
  • Şişko P.
    Şişko PatatesEkim 29, 2014
    Biz salı günü gittik. Bu sefer çok orjinal ürünler yoktu ve neden herşey bu kadar pahalı?
  • Kadir T.
    Kadir TuranNisan 23, 2013
    Dereboyu 40 numarada harika bi kotcu var marka satıyor
  • Hesna A.
    Hesna AydinEkim 14, 2014
    Meşhur salı pazarı haftaya başka bir yere taşınıyor ☺️haberiniz ola baylar bayanlar !
  • Temel R.
    Temel ReisTemmuz 5, 2013
    Burada 10+ kez bulunmuş
    degisik ilginc bir seyler bulmak istiyorsaniz muhakkak gidin ve gezin
  • Yasemin P.
    Yasemin PiskinMayıs 15, 2012
    Hersey cok ucuz ama hemen hemen her tezgahta benzer seyler var :))
1.383 Fotoğraf

İlgili Aramalar

  • kadıköy tarihi salı pazarı kadıköy
  • kadıköy tarihi salı pazarı kadıköy photos
  • kadıköy tarihi salı pazarı kadıköy location
  • kadıköy tarihi salı pazarı kadıköy address
  • kadıköy tarihi salı pazarı kadıköy
  • hasanpasa sali pazari kadıköy
  • hasanpasa tarihi sali pazari kadıköy
  • kadikoy sali pazari kadıköy
  • kadikoy tarihi cuma pazari kadıköy
  • kadikoy tarihi sali pazari kadıköy
  • kadiköy sali pazari kadıköy
  • kadıköy salı pazarı kadıköy
  • kadıköy sosyete pazarı kadıköy
  • kadıköy tarihi cuma pazarı kadıköy
  • kadıköy tarihi salı pazarı kadıköy
  • kadıköy tarihi salı pazarı merdivenköy kadıköy

Foursquare © 2018  NYC ve SF'de sevgiyle yapıldı.