PxPixel

Hacı Şükrü

Türk Restoranı₺₺₺₺
Devri Cedid, Meram
Kaydet
Paylaş
8.5/10
817
puanlama
  • Zeynep N.
    "Tandır / fırın kebabı 👍🏼 Konya'da denenmesi gereken lezzet..."(19 İpucu)
    Gölge A.
    "Fırın kebabı ve ayranı özellikle ayran efsane"(69 İpucu)
    ilhan
    "Fırın kebabı çok lezzetliydi."(4 İpucu)
    ayt
    "Kadayıfı tek kelimeyle mükemmel..."(7 İpucu)
201 Tavsiye ve inceleme
Filtre:
  • kebap
  • tandır
  • fırınlar
  • aile dostu
  • trendi
Buraya bir tavsiye bırakmak için Giriş yap.

Sırala:
  • En popüler
  • En son
  • Özden I.
    Özden InalTemmuz 2, 2017
    Konya'nın en iyi iki fırın kebabı yapan mekanından biri parmaklarınızı yersiniz..
    Aug 17 önce olumlu oy verildi
  • Yusuf T.
    Konyaya gelipte etli ekmekten once yenilesi tavsiye edilir. Hizli servis guleryuzlu hizmet. Lezzetine zaten diyecek soz yok. Siddetle tavsiye.!!
    Aug 25 önce olumlu oy verildi
  • Muhammed O.
    Muhammed OzturkAğustos 25
    Konyada zaten firin kebabi yemek icin Şukru ustaya gidiyorduk. Ama bu subesi çıtayi baya yukarilara cikarmis. Hem ortam hem de lezzet acisindan tek tercihim burasi..
    1 hafta önce önce olumlu oy verildi
  • Ertan E.
    Ertan EREylül 7, 2014
    Öğrenciliğimizin değişmez furun kebapçısı asırlık Hacı Şükrü Kebapçısı. Konya' da furun kebabında bir numara. Saat 14.00' den sonra kebap biter ona göre.
  • Yedimgeldim
    YedimgeldimAğustos 22, 2012
    Fırın kebabında Konya'da tek adres. Geceden pişirilir, öğlen 2-3 gibi etini bitirip dükkanı kapatır. Ayrıca Fenerbahçe'ninde kuruluş yılı olan 1907'de açılmıştır :)
  • Özgür İ.
    Özgür İpçioğluMayıs 25, 2016
    İlk deneyenler keyfini almak 150 gr tercih etmeli. Konya da bu işin ehli 2 yerden biri, daha önce tatmadıysanız az bamya çorbasını önden mutlaka alın. 34 TL ödeyip mutlu olmak böyle birşey.
  • ilhan
    ilhanHaziran 16, 2016
    İftar menüsü tatmin ediciydi. Fırın kebabı çok lezzetliydi. Hizmet hızlı ve güler yüzlüydü. Yolum düşerse bir daha gelirim
  • celaleddin a.
    celaleddin arpatŞubat 18, 2015
    Hep aklımdan geçer;Keşke bedestendeki eski otantik yerlerinde kalsalardı diye.Ama ne gam;aynı insanlar aynı muhteşem kebabı yüzyıldır yapıyorlar nasılsa.Konyaya gelirseniz mutlaka deneyin.Ellerinizle!
  • Nadir E.
    Nadir ErgeneNisan 26, 2017
    Fırın kebabı güzel lezetli fakat talılarını tavsiye etmiyorum.
    Aug 1 önce olumlu oy verildi
  • Engin K.
    Engin KOYUNCUNisan 5, 2016
    Küçük bir yer görünmesine rağmen, lezzeti mükemmel tandır kebabı ilk defa burada yedik. Ayrıca Fıstıklı Sarma Dürüm de mükemmel.
  • Ahmet A.
    Ahmet A.Kasım 26, 2015
    2 hafta Konyada gezdim dolaştım. birçok yerde yemek yedim gerçekten en iyisi Hacı şükrü fırın kebabıydı tebrikler...Adanalı Gurme:)
  • Ahmet A.
    Ahmet A.Kasım 26, 2015
    2 hafta Konyada gezdim dolaştım. birçok yerde yemek yedim gerçekten en iyisi Hacı şükrü fırın kebabıydı tebrikler...Adanalı Gurme:)
  • Sir E.
    Sir E.Haziran 2, 2013
    Konya'ya yolunuz düşerse, merkeze girip burada fırın kebabını tadın. Yanında açık ayran ve üstüne de kadayıfını da deneyin... Pişman olmadım ;))
  • alper k.
    alper kırlıEylül 17, 2017
    konyada mutlaka uğramanız gereken bi yer. fırın kebabı çok başka bi lezzet. iki şubesi var biri meramda. bi de sipariş verirken yağsız demelisiniz. öğleden sonraya pek kalmaz ona göre.
  • Efe Cumhur S.
    Efe Cumhur SezginKasım 15, 2014
    Geleneksel salonunda fırın kebabı mükemmel, yanında açık ayranıyla yemenizi tavsiye ederim.
  • İsa K.
    İsa KoçHaziran 21, 2016
    fırın kebap çok güzel,tabi yanında fazla bi meze beklentisine girmeyin, zira böyle etlerin yanında çoğunlukla sadece soğan getirilir.
  • TC Mücahit B.
    Konya ya geldiniz , Furun Kebabi icin yer aramayin .. 10 yillardir degismeyen lezzet Tek adres ... 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
  • Shúra
    ShúraEkim 5, 2012
    Gercekten basarili bir yer. Tarihi olmasi acisindan Konya'ya gelen herkes ugramali diyor cevremizdekiler.
  • Zeynep N.
    Zeynep NurdağMayıs 20, 2017
    Tandır / fırın kebabı 👍🏼 Konya'da denenmesi gereken lezzet...
  • Maryam O.
    Maryam OkŞubat 17
    Eti en güzel pişiren yer burası 👌🏻👍🏻 insanın yedikçe yiyesi geliyor😅
  • Alperen B.
    Alperen BalŞubat 3, 2015
    Her konya ya geldiğim de illaki buraya da ugrarim fırın kebabı mükemmel huzurlu bir mekan
  • Müge E.
    Müge ErbayTemmuz 22, 2015
    Tandır Hacı Şükrü de yenir üstüne bi de kadayıf yenir 10 numara herşey😋👍
  • Mısra N.
    Tandır oldukça başarılı.100gr 25₺ ancak çok açsanız 250gr yemenizi öneririm.zaten ağızda eriyip gidiyor.sütlaç yaptıkları tek tatlı diğerleri dışarıdan.naneli lokumu unutmayın mevlanaya yaya 25 dakika
  • TC Özlem D.
    TC Özlem DemirayakTemmuz 30, 2014
    Cok lezzetli et pisiriyorlar..servis guzel elemanlar guler yüzlü. .Konya 'da en iyi tandir..
  • Çağatay Ş.
    Çağatay ŞentürkAralık 19, 2015
    Etin hammaddesi efsane usta efsane höşmerim 😊
  • Serkan O.
    Serkan OzMayıs 3, 2016
    Kebap güzel. Burada un helvasına höşmerim diyorlar, ilginç..
  • Meri ♡
    Meri ♡Ocak 23, 2014
    Fırın kebabında Konya'daki tek adres. Sade servis, ön planda lezzet var. Konya'ya geldiğinizde uğramadan gitmeyin...
  • Necmettin Ç.
    Necmettin ÇobanAralık 20, 2013
    Mükemmel bir lezzet... Tavsiye ederim :))
  • Mehmet S.
    Mehmet SadeTemmuz 16, 2012
    Fırın kebabı güzel. Eskiden sac arası olurdu burada artık yok. Ama fistikli tereyagli bir kadayıf koymuşlar menüye tatlı olarak ki biz beğendik.
  • Funda B.
    Funda Boyacı bozkurtTemmuz 7, 2013
    Kesinlikle super bir tat. 100gr et yetiyor, bence yedikce isteyin. Acik ayrani da gayet guzeldi.
  • Enis Ö.
    Enis ÖzdemirAralık 13, 2013
    Kesinlikle denenmesi gereken bir lezzet . Not: soğansız yemeyin :) afiyet olsun.
  • Emre A.
    Tandir kebabin, firin kebap diye adlandirildigi; Konya'nin asirlik lokantasi. Tandirin tek adresi
  • Mehmet A.
    Mehmet AliKasım 8, 2014
    Fırın kebabı sevenleri mutlu edecek kadar iyi, yağsız tercih edenler belirtmeyi unutmasınlar...
  • Kaan I.
    Kaan IlterNisan 23, 2014
    Fırın kebabı burada yenir, yanına güzel bir ayran içilir ve lezzet şöleni başlar :)
  • Oğuzhan T.
    Oğuzhan TuzkanAralık 13, 2016
    Tandır değil fırın kebap ! Lezzeti tartışılmaz, lokum gibi bir kuzu eti yemek isteyenler için doğru adres.
  • Cokay K.
    Cokay KocarHaziran 5, 2014
    30 yıl önce eski yerinde yediğim lezzet değişmemiş. Konya da misafirlerinizi rahatlıkla getirebileceğiniz lokal lezzet!!!
  • Ayhan K.
    Ayhan KüçükçaprazTemmuz 6, 2013
    Kebap süper, saçarası harika...Enfes lezzet. Eşi benzeri yok...
  • Erdem E.
    Erdem ErtanHaziran 3, 2015
    Hayatımda yediğim en lezzetli Tandır et. Konya'ya gelindiğinde mutlaka uğranmalı...
  • Abdullah Cem Y.
    Süper Etin üstüne höşmerim tatlısı iyi gitti..bizim un helvası gibi,değişik...😋
  • Gülçin K.
    garson başta işgüzarlık yaptı ama fırın kebap gelince işletmeye olan tavrımı değiştirdim. Hakikaten tatmaya değer bir lezzet. Çatal falan getirdi ama biz direk ellerle daldık :)
  • İsmet Ö.
    İsmet ÖzcanAralık 7, 2014
    Çok lezzetli ve keyifli bir mekan..
  • Zeynel Abidin S.
    Zeynel Abidin SaltıkTemmuz 27, 2013
    Konya'ya geldiğinizde Bu eşsiz lezzeti mutlaka tatmalısınız.Özellikle Hacı Şükrü olmalı...
  • Bay G.
    Bay GezginNisan 15
    Fırın kebabı mükemmel. Bamya çorbası da iyi. Sondaki tarlıda gayet hafif.
  • Eser B.
    Eser BaloğluMayıs 8, 2013
    Konya ya gelen herkezin ugramasi ve firin kebabini yemesi gereken bir yer. Sahsen, 300 gr yedim :))
  • Şevket C.
    Şevket CivelekEylül 25, 2014
    Muthis ve hakli bir sohret tandir ve arkasindan tepsi arasi deneyin
  • Gökhan T.
    Gökhan TanrıkuluEylül 15, 2013
    Kesinlikle gidilip gorulmesi ve denenmesi gereken bir mekan. Lezzet 10 numara
  • Fatih D.
    Fatih DemirciMayıs 4, 2013
    herkes ete değinmiş ama burada yediğim kadayıf sanki tatlı değil başka birşey, tek kelimeyle enfes,
  • Bekir M.
    Bekir MehtapAralık 24, 2014
    Fırın kebabı harika bir lezzet fakat malesef burası bu lezzeti sunmayı haketmiyor.Insan biraz özen gösterir işine.Yılların Hacı Şükrüsü.. fakat şu anda sadece ismiyle götürüyor
  • Salih İ.
    Salih İmamoğluMart 14, 2015
    Saat 15.40 ve fırın kebabı bitmiş durumda. Bu kadar mükemmel bir lezzetin kalmaması doğal bir şey aslında.
  • Erkan E.
    Erkan EkinciHaziran 15, 2017
    Fırın kebabı bitirdi beni daha önce hiç bu kadar lezzetlisini yemedim açıkçası.150gr sipariş verin derim Eksilere gelince; Masama bıçak gelmedi salata gelmedi Ama lezzet isterseniz kesinlikle öneririm
578 Fotoğraf

İlgili Aramalar

  • hacı şükrü meram
  • hacı şükrü meram photos
  • hacı şükrü meram location
  • hacı şükrü meram address
  • hacı şükrü meram
  • haci sukru firin kebabi meram
  • haci sukru kebap evi meram
  • hacı şükrü meram
  • hacı şükrü fırın kebabı meram
  • hacı şükrü fırın kebap salonu meram
  • hacı şükrü tandır meram
  • hacı şükrü devri cedid meram

Foursquare © 2018  Lovingly made in NYC, SF & Chicago